Plan treningowy na redukcje tkanki tłuszczowej

belly-2473_1920

Każdy wysiłek fizyczny jest lepszy od nic nie robienia, każdy trening powoduje w mniejszym lub większym stopniu spalanie tkanki tłuszczowej, każdy pragnie uzyskać jak najlepsze efekty. Co jednak zrobić, aby rezultaty były zadowalające?

Świetne wyniki daje trening cardio, bieganie, skakanie na skakance, trening interwałowy.

Im więcej treningu cardio, tym lepsze spalanie tkanki tłuszczowej, nie można jednak zapomnieć o treningach siłowych i o budowaniu mięśni. Wykonywanie tylko ćwiczeń cardio może spowodować spadek masy mięśniowej, dlatego należy mieszać treningi w ciągu tygodnia, bądź mieszać ćwiczenia podczas treningu. Tygodniowy plan treningowy powinien składać się z 3-4 treningów cardio i 2-3 treningów siłowych, dla urozmaicenia możemy codziennie wykonywać oba typy ćwiczeń. Należy pamiętać jednak o regeneracji, organizm potrzebuje czasu na odbudowę, dlatego jeden dzień trzeba przeznaczyć na odpoczynek. Ważne jest, aby spalanie tkanki tłuszczowej było skuteczne, ale również zdrowe i bezpieczne dla naszego organizmu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *