Plan treningowy na masę w trzy dni

pearl-harbor-80388_1280

Tylko dobry plan treningowy jest w stanie zagwarantować dobrze wyrzeźbioną sylwetkę. Ćwiczenia, ich intensywność powinny być dopasowane do zaawansowania do kondycji. Poniższy program 3 dniowy trening na masę powinien być stosowany wyłącznie przez osoby zaawansowane, której zależy na wyrzeźbieniu na dobrze zarysowanej muskulatury. Przed każdym treningiem należy pamiętać o dobrze wykonanej rozgrzewce. Trzy dniowy plan treningowy składa się z ćwiczeń wykonywanych na różne partie ciała. Dzień pierwszy rozpocząć się powinien od treningu na klatkę piersiową oraz brzuch. W dniu drugim można sobie zaplanować ćwiczenia na bicepsy. Dzień trzeci to trening ud oraz barków. Głównym założeniem treningu na masę jest zmiana składu ciała. Chodzi głównie o to by zredukować tkankę tłuszczową na rzecz tkanki mięśniowej. Dobry trening na masę powinien być wykonywany z wykorzystaniem wielostawowych ćwiczeń. Mamy tu na myśli między innymi przysiady, martwy ciąg, wiosłowanie czy podciąganie się na drążku. Ćwiczenia można dobierać rzecz jasna według własnych upodobań.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *