Jakie białko po treningu

fitness-465203_1920

Na regenerację mięśni po treningu składa się wiele czynników, nie tylko sen, odpoczynek i dobre nawodnienie, ale także spożywanie białka.

W zależności od intensywności treningów, białka możemy dostarczyć organizmowi za pomocą naturalnych składników na przykład w postaci koktajlu składającego się z twarogu, mleka i owoców. Koktajl białkowy można przyrządzić z różnych składników, samodzielnie przygotowane napoje zawierają białko, które najlepiej przyswaja nasz organizm. Jednak w przypadku gdy treningi są bardzo intensywne, ilość białka może być niewystarczająca, należy wtedy do takiego koktajlu dodać odżywki białkowej. Jak wybrać taką odżywkę? Przede wszystkim musi być wysokiej jakości oraz mieć jak najwyższy stopień wchłanialności, dlatego świetnym wyborem będzie izolat białka serwatki. Zapewnia on błyskawiczną wchłanialność oraz jest białkiem bardzo wysokiej klasy. Bardzo ważnym elementem jest również czas spożycia, po treningu organizmowi należy dostarczyć odpowiednią ilość składników odżywczych, należy to zrobić około 15 minut po treningu.

One thought on “Jakie białko po treningu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *