Ćwiczenia na klatkę piersiową w domu

sport-1685976_1920

Ćwiczenia na klatkę piersiową angażują również mięśnie ramion i barków. Podstawowym ćwiczeniem są oczywiście pompki, które można wykonywać na różne sposoby. To ćwiczenie można urozmaicić, zmieniając rozstaw ramion, to wpływa na to, jakie partie mięśni pracują, aby ćwiczyć najmocniej, klatkę piersiową ręce powinny być nieco szerzej niż ramiona. Dla pogłębienia ruchu możemy użyć dwóch krzeseł, które ustawiamy na szerokość swoich ramion, w ten sposób to samo ćwiczenia zapewni nam lepszy rezultat. Krzesło daje nam również inne możliwości, dla utrudnienia pompki możemy wykonać z nogami umieszczonymi na krześle, a rękoma na podłodze, bądź na odwrót. W domu możemy również użyć ciężarów w postaci na przykład butelek z wodą, możemy je wykorzystać do rozpiętek w pozycji leżącej. Ciężary umieszczone w dłoniach na wyprostowanych rękach należy otworzyć ramiona tak, aby dotknęły ziemi, kilka powtórzeń sprawi, że poczujemy nasze mięśnie. Oczywiście dla zwiększenia efektu można zwiększyć wagę wykorzystywanych ciężarków.

One thought on “Ćwiczenia na klatkę piersiową w domu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *